Kampaň „ZELENÉHO BODU“ na podporu separovaného zberu odpadu pokračuje
BRATISLAVA, 29. september 2007 – ZELENÝ NÁRAMOK je aj tentoraz symbolom druhej etapy kampane na podporu separovaného zberu odpadov z obalov, ktorú spúšťa v týchto dňoch spoločnosť ENVI-PAK, a.s., prevádzkovateľ systému „ZELENÉHO BODU“. Počas siedmich dní sa Slováci z ôsmych slovenských miest v desiatich obchodných centrách dozvedia, ako môžu triedením odpadu prispieť k zlepšeniu svojho životného prostredia. Nosením zeleného náramku, ktorý počas kampane dostanú, prejavia svoj postoj a záujem o životné prostredie.
Kampaň sa rozbehne v sobotu 13. 10. 2007 v Bratislavskom Poluse a bude následne pokračovať 14. 10. v Avione, 15.10. v Auparku. 15.októbra sa vydá na turné po ostatných mestách a občania sa s ním budú môcť stretnúť 15. 10. v OC Centro Nitra, 16.10. v ZOC Max Trnava a OC Dubeň v Žiline, 17.10. v ZOC Max v Trenčíne, 18. 10. SC Európa v Banskej Bystrici, 19. 10. v ZOC Max v Poprade a skončí 20. 10. v OC Optima v Košiciach.
Prvá etapa kampane prebehla na festivale Bažant Pohoda 2007 pod heslom Myslím ekologicky, preto nosím náramok. Účastníci boli intenzívne informovaní o význame a správnych spôsoboch separácie a symbolom uvedeného prístupu k separovaniu odpadu sa stal štýlový zelený náramok. Nositelia tohto náramku dávajú najavo, že vedia, ako správne separovať a záleží im na životnom prostredí. „Výsledkom spoločného úsilia organizátorov a najmä ekologického správania sa účastníkov festivalu je 8,7 ton vyseparovaného odpadu na ďalšie zhodnotenie,“ zdôraznila Hana Nováková, predsedníčka predstavenstva spoločnosti ENVI-PAK, a.s.