24. 10. 2024
Článok

Už siedmy raz sme si prevzali cenu pre výnimočné značky

Už siedmy raz sme si prevzali cenu pre výnimočné značky

Pred pár dňami sme si počas slávnostného galavečera Tribute prevzali ocenenie Bussines Superbrands Slovakia 2024, ktoré spoločnosti OZV ENVI - PAK udelila komisia expertov Brand Council programu Slovak Superbrands.

Dvanásty ročník odovzdávania ocenení Superbrands Slovakia sa konal 16. októbra v priestoroch Moyzesovej siene v Bratislave. Cenu Business Superbrands Slovakia 2024 prevzala Martina Rodenáková, riaditeľka vonkajších vzťahov a právnych služieb OZV ENVI - PAK. „Pečať kvality odráža silu, zodpovednosť a vytrvalosť značiek sa posúvať v svojom podnikaní a neustále nachádzať nové riešenia. Teší nás, že už siedmykrát sme medzi spoločnosťami, ktoré predstavujú vzor úspešného rozvoja. Je to pre nás pozitívna spätná väzba a zároveň záväzok do ďalších rokov,“ uviedla Hana Nováková, generálna riaditeľka OZV ENVI - PAK.



Ocenenie za rok 2024 si na podujatí prevzalo 34 značiek v kategórii Consumer Superbrands a 9 značiek získalo titul Business Superbrands. Osobnosťou roka sa stala Zuzana Čaputová a čestné ocenenie získala organizácia Červený nos.




Výnimočné príbehy na slovenskom trhu

Spoločnosti sa do výberu Superbrands nenominujú a nedá sa do neho prihlásiť. V úvodnej fáze výberového procesu Superbrands pracujú so zoznamom všetkých u nás pôsobiacich značiek, a to v oblasti Consumer Superbrands aj Business Superbrands. V ďalšom kroku sa jednotlivé spoločnosti filtrujú podľa obchodných výsledkov, ktoré dodáva spoločnosť Dun & Bradstreet. Nasleduje prieskum verejnej mienky zabezpečovaný spoločnosťou INCOMIND, v ktorom respondenti zúžia výber najlepších značiek. Posledný krok výberu predstavuje odborná porota Brand Council, ktorá vyberie značky ocenené pečaťou Superbrands.




Od svojho vzniku v roku 1994 vo Veľkej Británii si projekt Superbrands získal celosvetové uznanie a dnes je táto cena uznávaná ako špeciálne ocenenie, ktoré na základe zjednotených kritérií a metód každoročne identifikuje najlepšie z najlepších značiek vo viac ako 90 štátoch na 5 kontinentoch.