H. Nováková: Komunikácia, odbornosť a ústretovosť sú najväčšie pozitíva vzájomnej spolupráce, zhodli sa naši klienti

Spätná väzba je niečo, na čom nám v OZV ENVI - PAK záleží. Aj prostredníctvom nej vieme pracovať lepšie, napredovať a skvalitňovať naše služby. Práve preto pravidelne robíme medzi svojimi klientmi prieskum spokojnosti. Inak tomu nebolo ani tento rok a jeho výsledky boli viac než potešujúce. Svoj názor nám v dotazníku vyjadrilo 63 % klientov, ktorým OZV ENVI - PAK zabezpečuje služby pre obaly a neobalové výrobky a doplnkovo aj elektro a batérie, a až 99 % z nich by odporúčalo naše služby.
OZV ENVI - PAK už viac ako dve dekády zodpovedne buduje svoje podnikanie na transparentnosti, odbornosti a profesionalite. Preto nás nesmierne teší, že klienti, ktorí využívajú naše služby, sa zhodli na tom, že sú s nimi nielen spokojní, ale takmer všetci by OZV ENVI - PAK odporúčali aj ďalej (99 % opýtaných).
Elektronizácia a jednoduchosť
Okrem zákonných povinností, ktoré ako OZV ENVI - PAK svojim klientom zodpovedne a transparentne plníme, im ponúkame aj balík ďalších služieb, ktoré im nielen uľahčujú fungovanie, ale pomáhajú im zorientovať sa v mori rôznych povinností. Medzi také, ktoré sa stretli s najpozitívnejším ohlasom, patrí určite elektronické podávanie výkazov a ich zjednodušovanie v rámci legislatívnych možností. To ako pozitívny atribút označilo až 94 % opýtaných klientov. „Naši klienti hodnotia veľmi kladne aj legislatívne servisy o aktuálne platnej, ale aj pripravovanej slovenskej a európskej legislatíve, ktoré im pravidelne pripravuje naše právne oddelenie. Teší nás, že klienti vysoko ohodnotili aj rozsah a prehľadnosť informácií v zákazníckej zóne, ktorú stále inovujeme,“ uviedla Hana Nováková, členka predstavenstva a generálna riaditeľka OZV ENVI - PAK. Za spomenutie stojí aj fakt, že naši klienti si uvedomujú svoju environmentálnu zodpovednosť a oceňujú plnenie cieľov nad priemerom trhu, čím podporujú kontinuálne zvyšovanie zberu odpadov a ich následné zhodnotenie a recykláciu.
Rozhodujúce atribúty pri službách OZV
Klientov sme sa v dotazníku pýtali aj na to, ktoré faktory sú pre nich v rámci služieb kľúčové. Pre väčšinu z nich je to okrem garancie plnenia zákonných cieľov aj poskytovanie legislatívneho servisu a rôzne školenia a webináre.
„Spätná väzba od klientov je pre nás nielen formálne vyplnenie dotazníka, ale je to dôležité hodnotenie našej práce. To, že medzi najväčšie pozitíva vzájomnej spolupráce zaradili naši klienti komunikáciu, ústretovosť a zodpovednosť, je skvelým výsledkom celého tímu OZV ENVI - PAK. Klienti vedia, že sa na nás môžu kedykoľvek obrátiť a my im zodpovedne a rýchlo poskytneme odborné informácie a odpovede vo veciach, ktoré im nie sú jasné. Aj vďaka tomu môže fungovať naozaj dobrá a transparentná spolupráca a my ju môžeme naďalej vylepšovať,“ dodala Hana Nováková s tým, že veľmi dobre klienti ohodnotili aj spoluprácu s konkrétnymi vzťahovými manažérmi, lebo vedia, že u nás nehrá rolu veľkosť klienta, ku každému pristupujeme rovnako.